Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
ВИТЯГ з ПРОТОКОЛУ від 30.08.2017 року № 2 засідання конкурсної комісії з проведення конкурсу на зайняття вакантних посад – заступника начальника організаційно-кадрового відділу заступника начальника фінансового відділу господарського суду Тернопільської області
Конкурсна комісія з проведення конкурсу на зайняття посад державних службовців у господарському суді Тернопільської області рекомендує керівнику апарату господарського суду Тернопільської області Крушельницькому В.З. : - на зайняття вакантної посади заступника начальника організаційно-кадрового відділу – Панькевич Надію Миколаївну; - на зайняття вакантної посади заступника начальника фінансового відділу – Ягнича Івана Йосиповича. Визначити другим за результатами конкурсу кандидата на зайняття вакантної посади – заступника начальника організаційно-кадрового відділу- Борисюка Дмитра Ярославовича.
Голова конкурсної комісії А.І.Дудник
Адміністратор І.П.Печена |
Вакансія закрита |
Умови:
1. Перелік тестових питань затверджено наказом Національного агентства України з питань державної служби та Міністерства юстиції України 29 травня 2017 року № 110/1740/5 (Із змінами, внесеними згідно з наказами НАДС та Мін’юсту від 31 травня 2017 року № 113/1780/5)
2. Конкурс проводиться відповідно до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246.
3. На офіційному сайті Національного агентства України з питань державної служби у розділі "Тестування"розміщена коротка інструкція користувача з проходження тестування.
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом керівника апарату
господарського суду Тернопільської області
УМОВИ
проведення конкурсу на заміщення посади заступника начальника фінансового відділу
господарського суду Тернопільської області
Загальні умови |
||
Посадові обов’язки
|
1.Заступник начальника фінансового відділу безпосередньо підпорядковується начальнику відділу. 2.У своїй діяльності керується : законодавчими й нормативними документами, що регламентують питання бухгалтерського обліку та звітності. 3.Заступник начальника відділу повинен знати: законодавчі акти, постанови, розпорядження, накази, керівні, методичні та нормативні матеріали з організації бухгалтерського обліку зобов’язань і господарських операцій, а також складання звітності. 4.За час відсутності начальника фінансового відділу здійснює керівництво та організовує роботу відділу відповідно до його функцій та завдань. 5.Забезпечує правильний та своєчасний облік основних засобів та товарно-матеріальних цінностей, проводить розрахунки з дебіторами та кредиторами. 6.Представляє відділ на зборах та нарадах працівників апарату суду.
|
|
Умови оплати праці
|
Посадовий оклад - 5500,00 грн, надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця
|
|
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду
|
Безстроково
|
|
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання
|
1. Копія паспорта громадянина України; 2. Письмова заява про участь у конкурсі; 3. Резюме у довільній формі; 4. Письмова заява, в якій повідомляє, що до неї (нього) не застосовуються заборони, визначені частиною 3 або 4 статті 1 ЗУ "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї (нього) відповідно до зазначеного Закону; 5. Копія (копії) документа (документів) про освіту; 6. Заповнена особова картка встановленого зразка; 7. Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік. 8. Посвідчення атестація про знання державної мови. Строк подачі документів до 16:00 години 14 серпня 2017 року протягом 15 календарних днів
|
|
Дата, час і місце проведення конкурсу |
23 серпня 2017 року в приміщенні господарського суду Тернопільської області (м. Тернопіль,вул.кн.Острозького, 14-а)
|
|
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу
|
Печена Ірина Петрівна, тел. (0352)52-37-39, kadry@te.arbitr.gov.ua
|
|
Вимоги до професійної компетентності |
||
Загальні вимоги |
||
1
|
Освіта
|
Магістр
|
2
|
Досвід роботи
|
На посадах державної служби категорій „Б” чи „В” або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років
|
3
|
Володіння державною мовою
|
Вільно
|
Спеціальні вимоги |
||
1
|
Освіта
|
Вища економічна
|
2
|
Знання законодавства
|
Конституція України, Закони України “Про судоустрій і статус суддів”, “Про державну службу”, „Про запобігання корупції”, Господарський процесуальний кодекс України, Інструкція з діловодства в господарських судах України, Положення про автоматизовану систему документообігу суду, Загальні правила етичної поведінки державних службовців, інші підзаконні нормативно-правові акти, конвенції та стандарти, інші нормативні акти у сфері планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку, звітності та контролю та нормативні акти, які мають відношення до виконання службових обов’язків.
|
3
|
Професійні чи технічні знання
|
Вміння застосовувати законодавство, яке має відношення до виконання службових обов’язків.
|
4
|
Спеціальний досвід роботи
|
Стаж роботи за фахом на державній службі не менше 3 років
|
5
|
Знання сучасних інформаційних технологій
|
Вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку
|
6
|
Особистісні якості
|
Відповідальність, системність і самостійність в роботі, уважність до деталей, наполегливість, креативність та ініціативність, орієнтація на саморозвиток, орієнтація на обслуговування, вміння працювати в стресових ситуаціях
|