Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Інформація про переможця конкурсу на посаду головного спеціаліста організаційно-кадрового відділу Господарського суду Тернопільської області: Печену Ірину Петрівну визначено переможцем конкурсного відбору на посаду головного спеціаліста організаційно-кадрового відділу Господарського суду Тернопільської області, загальна кількість набраних кандидатом балів – 10.
|
НАКАЗ:
УМОВИ:
Загальні умови |
|||
Посадові обов’язки |
1) Приймає документи від кандидатів на зайняття вакантних посад державної служби категорій «Б» та «В», проводить перевірку документів, поданих кандидатами, на відповідність встановленим законом вимогам, повідомляє кандидатів про результати такої перевірки та подає їх на розгляд конкурсної комісії, здійснює інші заходи щодо організації конкурсного відбору. 2) Обчислює стаж роботи та державної служби, веде облік стажу роботи суддів та працівників апарату суду, що дає право на надбавку за вислугу років, здійснює контроль за встановленням надбавок, готує проекти наказів щодо їх встановлення. 3) Готує документи щодо заохочення та нагородження персоналу державними нагородами, відомчими заохочувальними відзнаками, веде відповідний облік. 4) Організовує складення Присяги державного службовця особою, яка вперше вступає на державну службу, оформляє документи про присвоєння відповідних рангів державним службовцям. 5) Забезпечує підготовку матеріалів щодо призначення на посади та звільнення персоналу Господарського суду Тернопільської області. 6) Формує графік відпусток персоналу, готує проекти наказів щодо надання відпусток суддям та працівникам апарату, контролює їх надання та веде облік. 7) Здійснює роботу, пов’язану із заповненням, обліком і зберіганням трудових книжок та особових справ (особових карток) працівників суду. 8) Контролює своєчасне присвоєння рангів державним службовцям апарату суду, готує проекти відповідних наказів. 9) Оформлює і видає довідки з місця роботи працівника. 10) Опрацьовує листки тимчасової непрацездатності. 11) У межах компетенції готує розпорядчі документи про відрядження працівників суду. 12) Готує у межах компетенції документи щодо призначення пенсій працівникам суду. 13) Забезпечує видачу у встановленому порядку звільненій особі копії наказу про звільнення, належно оформленої трудової книжки. 14) Здійснює організаційні заходи щодо своєчасного подання державними службовцями декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави. 15) Забезпечує організацію проведення спеціальної перевірки щодо осіб, які претендують на зайняття посад категорії «Б» в Господарському суді Тернопільської області. 16) Забезпечує організацію проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», готує довідку про її результати. 17) Веде табель обліку використаного часу працівниками Господарського суду Тернопільської області. 18) Виконує інші доручення Голови суду, керівника апарату суду та начальника організаційно-кадрового відділу. |
||
Умови оплати праці |
1. Посадовий оклад становить 5110 гривень відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 24.05.2017 №358 "Деякі питання оплати праці державних службовців судів, органів та установ системи правосуддя" (зі змінами). 2. Надбавки, доплати та премії відповідно до статей 50, 52 Закону України “Про державну службу” від 10.12.2015 №889-VIII. |
||
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду |
Безстроково |
||
Перелік інформації, необхідної для участі в конкурсі, та строк її подання |
1) заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади за формою згідно з додатком 2 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби (далі – Порядок); 2) резюме за формою згідно з додатком 2¹ до Порядку, в якому обов’язково зазначається така інформація: - прізвище, ім’я, по батькові кандидата; - реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України; - підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти; - підтвердження рівня вільного володіння державною мовою; - відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах; 3) заява, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону. Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткову інформацію, яка підтверджує відповідність встановленим вимогам, зокрема стосовно попередніх результатів тестування, досвіду роботи, професійних компетентностей, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо). На електронні документи, що подаються для участі у конкурсі через Єдиний портал вакансій державної служби Національного агентства України з питань державної служби, накладається кваліфікований електронний підпис кандидата. Термін подання інформації, необхідної для участі в конкурсі, до 13 год. 00 хв. 13 грудня 2019 року. |
||
Додаткові (необов’язкові) документи |
заява щодо забезпечення розумним пристосуванням за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби |
||
Місце, час і дата початку проведення оцінювання кандидатів |
м. Тернопіль, вул. Кн. Острозького, 14-а. початок о 10 год. 00 хв. 20 грудня 2019 року |
||
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу |
Панькевич Надія Миколаївна, тел. (0352)43-11-73, inbox@te.arbitr.gov.ua
|
||
Кваліфікаційні вимоги |
|||
1) |
Освіта |
ступінь вищої освіти бакалавр або молодший бакалавр (в галузі права) |
|
2) |
Досвід роботи |
не вимагається |
|
3) |
Володіння державною мовою |
вільне володіння державною мовою |
|
4) |
Володіння іноземною мовою |
без вимог |
|
Вимоги до компетентності |
|||
Вимога |
Компоненти вимоги |
||
1) |
Уміння працювати з комп’ютером (рівень користувача, зазначити необхідні спеціалізовані програми, з якими повинна вміти працювати особа) |
1) рівень досвідченого користувача; 2) досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office(Word, Excel); 3) навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет. |
|
2) |
Необхідні ділові якості |
1) стресостійкість; 2) навички розв’язання проблем; 3) вміння розподіляти роботу; 4) своєчасність та оперативність виконання доручень; 5) системність та самостійність у роботі. |
|
3) |
Необхідні особистісні якості |
1) відповідальність; 2) уважність до деталей; 3) наполегливість; 4) толерантність; 5) вміння швидко навчатись; 6) дотримання високої культури спілкування. |
|
Професійні знання |
|||
Вимога |
Компоненти вимоги |
||
1) |
Знання законодавства |
1)Конституції України; 2)Закону України «Про державну службу»; 3)Закону України «Про запобігання корупції» |
|
2)
|
Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ) |
1)Кодекс законів про працю України 2)Закон України «Про судоустрій і статус суддів»; 3)Закон України «Про відпустки»; 4)Господарський процесуальний кодекс України; 5)Положення про автоматизовану систему документообігу суду.
|