Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Ділимося результатами незалежного анонімного опитування щодо оцінки якості роботи Господарського суду Тернопільської області, що проходило з 21.08.2024 до 21.10.2024.
1) Загальна характеристика респондента
В опитуванні взяли участь 46 відвідувачів суду, серед яких 52% чоловіків, 48% жінок. Вікова категорія респондентів складає 40-59 років (60%), 26-39 років (40%). Переважна більшість відвідувачів (90%) - учасники судового процесу, які є представниками юридичних осіб.
2) Доступність Суду
У результаті опитування було встановлено, що всі респонденти змогли швидко знайти та відвідати будівлю Суду. Разом з тим, 60% опитуваних незадоволені відсутністю достатньої кількості паркомісць біля будівлі Суду. 70% респондентів вважають, що люди з обмеженими можливостями можуть безперешкодно потрапити до приміщення Суду і користуватися його послугами.
70% опитуваних завжди вдавалось додзвонитися на зазначені на вебсайті Суду контактні номери телефонів та отримати потрібну інформацію. При цьому, тільки 20% відвідувачів використовували номер «гарячої лінії» Суду. 90% респондентів задоволені графіком роботи канцелярії Суду.
3) Зручність та комфортність перебування у Суді
У результаті оцінювання зручності та комфортності перебування у Суді, переважна більшість респондентів задоволена чистотою Суду (100%), доступом до побутових приміщень (туалетів) (90%), освітленістю коридорів, залів Судових засідань, канцелярії (90%) та достатньою кількістю зручних місць для очікування, оформлення документів, підготовки до засідання (80%).
80% відвідувачів задоволені розташуванням залів судових засідань, канцелярії, кабінетів та інших приміщень суду.
4) Повнота та ясність інформації
80% опитуваних користується інформацією, розміщеною на Інформаційних стендах Суду та вважає такі стенди зручно розташованими. У переважній більшості випадків (80%), респонденти позитивно оцінюють розміщену на стендах інформацію та вважають її корисною.
За результатами опитування, досліджено, що респонденти, переважно, відвідують сторінки суду у соціальних мережах. Так, сторінку Суду у Facebook відвідує 40% респондентів, у Telegram – 30%, а в Instagram – 10%. При цьому 20% респондентів не відвідують жодної сторінки Суду у соцмережах.
На думку опитуваних, найбільш релевантним контентом для наповнення сторінок Суду у соціальних мережах є висвітлення правових новин (100%), огляд судової практики (90%) та діяльність суду (80%).
100% респондентів користуються вебсайтом Суду та вважають розміщену там інформацію корисною.
5) Сприйняття роботи працівників апарату Суду
100% опитуваних вважають, що працівники апарату старанно працюють. Також 70% опитуваних вважає, що працівники апарату суду справляються із посадовими обов’язками на 5/5 балів і 30% оцінює якість їхньої роботи на 4/5.
6) Дотримання строків судового розгляду
50% опитуваних вважають, що засідання не розпочинаються вчасно. Разом з тим 90% опитуваних отримують повістки та повідомлення про розгляд справи вчасно. 70% респондентів вважає обґрунтованими затримки/перенесення слухань у розгляді їхньої справи. 100% респондентів зазначили, що Суд враховує їхні побажання при призначенні дня та часу засідання.
7) Оцінка системи «Електронний суд»
Відмінно – 20 %;
Добре – 20 %;
Задовільно – 30 % ;
Незадовільно – 30 %.
8) Загальне враження від роботи Суду
На думку 80 % опитуваних, Суд відповідає їхнім очікуванням, при цьому 20% респондентів відмітили, що Суд перевершив їх очікування.
За результатом дослідження 60 % опитуваних бачать покращення у якості роботи Суду та високо її оцінюють (60% вважає якість роботи відмінною, 40 % – доброю).
Дякуємо усім відвідувачам суду, які долучились до опитування задля покращення роботи Суду!
https://www.facebook.com/share/p/LpHTGsqhkHESmQ3H/
Пресслужба Господарського суду Тернопільської області